2014. augusztus 10., vasárnap

Hétvégi személyes bejegyzésem

Mivel az előző hét végén sajnos nem került sor hasonló bejegyzés megírására, ezért most a két hét történéseiből fogok beszámolót tartani nektek. :) Nagyon örülök neki, hogy a körmözés és musical próbák között kétszer is volt lehetőségem moziba menni. Nem is tudom mikor voltam utoljára, talán még a tavasz elején. Mindegy is! A két film, amit megnéztem, azok a Szex videó és A megtisztulás éjszakája: Anarchia. A két film stílusát tekintve nagyon különböző, egy vígjátékról és egy akciófilmről van szó. A saját kategóriájukban versenyeztetve őket is azt kell hogy mondjam, hogy a Cameron Diaz féle Szex videó jobban sikerült. A képekre kattintva nézhettek trailert és olvashattok leírást! :)

https://www.youtube.com/watch?v=5fQeY1GxdOg&hd=1

https://www.youtube.com/watch?v=8w9m7RoFSfE&hd=1

Augusztus 1-jén volt a névnapom, de még csak tegnap kerítettünk sort rá, hogy emiatt összeüljön a család. Egy nagyon szuper, áttetsző, virágos blúzt is kaptam többek között, amivel már régóta szemeztem a H&M kirakatban. Nagyon szeretem az ilyen áttetsző, hátul hosszított, ujj nélküli blúzokat. :) Sajnos a honlapon sosincs fent, amit én ott vásárolok, úgyhogy most sem tudom megmutatni. :(


A jövőhetem igen csak kaotikus lesz, valamint megint "ottalvós" főpróbahét jön szerdától vasárnapig, így a jövőhét vasárnap során sajnos kevés cikkel fogok tudni szolgálni. Természetesen majd megpróbálom két hét múlva pótolni. :)

A nyereményjátékról meg annyit, hogy kezdek lemondani a csomagomról ... Mindig van valami kifogás az üzletben. Most az volt, hogy fent az "elosztóban" nem készítették elő az én csomagom, ezért nem tudták elhozni. A kártyámról viszont már levonták a pontjaimat, szóval a helyzet igazán remek! Kitartás, csajok! A remény hal meg utoljára.. :)


Legyetek jók a következő héten is, egy hét múlva találkozunk! Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése