2014. május 19., hétfő

Daily Products - 2. rész: smink és bőrápolás


És íme, már itt is vagyok a folytatással. A picike kiszerelésű termékek maradtak már csak mára. Csapjunk is a lovak közé. Amivel nem foglalkoztunk még, az a mindennapi sminkem illetve a bőrápolás. mind láthatjátok, nem sok termék maradt ki, szám szerint 5+1. Később kiderül, mi az a plusz egy.

Nem vagyok nagy sminkelős, erős és több rétegből álló sminket nem szoktam viselni sem a melegebb, sem a hidegebb évszakokban, még este sem. A szempillaspirál-téma meg majd kicsit érdekes lesz, de majd szépen minden elmagyarázok. :)


Kezdjük akkor a bőrápolással. Természetesen nem azért tettem be ide ezt a körömbőrápolót, mert "hát ezzel foglalkozom, úgyis van itthon, na akkor rakjunk ide egyet". A munkám során azért a fertőtlenítő és fixáló termékek ugyanúgy szárítják az én kezemet is, mint a vendégét, ezért előszeretettel használom én is a körömágyolajamat. A négy közül (barackos, vaníliás, kókuszos és fréziás) totális kedvencem a vaníliás. Esküszöm olyan, mint a frissen sült cukros briós vagy kürtős kalács .. hihetetlenül finom! Ráadásul szépen beszívja a bőröm, fincsi puha lesz utána az egész kezem. 990 Ft és nagyon de nagyon sokáig elég. Ha mindig a táskádban szeretnéd tudni, akkor győződj meg róla, hogy a kupakja rendesen rá van csavarva! Ami érdekes, hogy az olajak ecsete nem egységes, legalábbis ami ezt a négyet illeti, amit én megvettem. Míg a fréziás ecsete tök puha, simogatja a bőrt, addig a kókuszos egy erősebb szálú műanyag ecset, ezért azt nem is szeretem annyira.


Szerencsére nagyon puha a bőröm és mivel jó sok vizet iszom egy nap, ezért hidratált is, de ha hidegebb vagy szeles az idő vagy valami egyéb oknál fogva extra törődésre van szüksége, akkor ezt a nappali krémet szoktam használni a kezemre vagy az arcomra. Testápolót nem szoktam használni. Nagyon szeretem, hogy nincsen erős illata, nem olyan meghatározó, valamint ami még említésre méltó, az az állaga. Nagyon könnyed, fehér színű krém és szuper hamar beszívódik a bőrömbe. Mielőtt elkezdenék sminkelni, bekenem vele az arcom, hogy a kőpúder ne szárítsa ki, valamint hogy ne egy nagyon zsíros-olajos alapozóréteg borítsa az arcomat, hanem egy multivitaminos, könnyed ápoló krém. Nem bírja olyan sokáig, mint az előbb említett körömolaj, de nagyon jó áron lehet beszerezni és tényleg beleszeret hamar az ember. :)


A hidegebb hónapokban nagyon beleszerettem a kis fekete ruhákba és mára már kb. 5-6 tuti van a szekrényeben. Nem tehetek róla, imádom őket. De nem, nem ezért ezt a parfümöt használom. :) Ezt még karácsonyra kaptam a barátomtól. Egy kicsit édeskés, szerintem tavaszias-nyárias illattal bír, szóval jelenleg tökéletes. Ja, és Avonos! Nem vagyok nagy parfümös, a legtöbbször elég nekem a dezodor illata is - általában olyat keresek, ami alapból finom, a használat után még később is érezhető illattal bír, hogy a parfümmel már ne kelljen keverednie.


Essünk neki a smink részlegnek. Mint azt már említettem, semmilyen alapozót nem használok, kizárólag a krémemet illetve egy kőpúdert. Vagyis ezt a kőpúdert, mert ez már a harmadik alkalom, hogy ezt használom. Teljesen meg vagyok vele elégedve. Nagyon szerencsés vagyok, mert nincsenek komolyabb bőrhibáim, így a krém és kőpúder kettőse számomra elég, hiszen ez nem a fedésre, hanem a fénylő arc mattítására szolgál. Alapból a 02-es soft beige árnyalatot szoktam használni, de nyáron, amikor valamelyest barnul a bőröm - mivel nagyon fehér, ezért nem nagyon tudok barnulni, inkább égek sajnos -, akkor az egyel sötétebbet. Még valahonnan megmaradt egy kör alakú púderezős pamacsom, azzal szoktam felvinni, de azt most ki kellett vennem belőle, hogy valamennyit lássatok belőle. :)


A szememhez használt termékeket egyszerre fogom taglalni. A mindennapi sminkem tehát a púderezés mellett egy szempillaspirálból és szemhéjtusból áll. Hát el nem tudjátok képzelni, mennyit kellett utána járnom, míg ilyen ecsetű szemhéjtust találtam. Az összes kipróbáltam a boltokban, mármint megnéztem őket - rám is szóltak-, de egyik sem volt ilyen. Igazából nagyon nem bújhatott el, hiszen miss sporty, de egyik drogériában sem árultak már ilyet, de végül meglett és nagyon örültem neki, mert ezzel tudok szuper egyenes vonalat húzni és szép szemet készíteni magamnak. Imádom! próbálkoztam a sötétbarna változatával egy másik márkában, de arról inkább ne is beszéljünk most.. A 001-es Extra Black névre hallgató terméket használom. ha valaki tud még ilyen fejű tusról, azonnal szóljon! :)


És végül a szempillaspirál, ami egy igen érdekes téma. Eddig a zöld tubusos Lovely Spectacular Me spirált használtam, mert imádtam a színét, állagát, keféjét, mindenét, de sajnos nemrégiben elfogyott. Aztán eszembe jutott, hogy még karácsonyra kaptam egy Oriflame Maxi Lash Mascara spirált, ami a ládikámban pihen. Már majdnem kidobtam a zöld tubust, amikor megláttam a piros keféjét..  Hát, lehet ti már találkoztatok ilyennel, de engem első látásra meglepett és megmondom őszintén, nem is olyan jó, mint egy sima hagyományos kefe. Ezért a kettőt kombinálva használom most, és így tényleg szuper - csak kár, hogy a kettő nem passzol egymásra, így mindig kettőt kell magamnál tartanom. nagyon szépek lesznek tőle a pilláim. Aki olvassa régebb óta a blogot, az tudhatja, hogy voltam már szempilla hosszabbításon, de most úgy érzem nincs rá szükségem ezzel a spirállal. Na majd ha elfogy, kipróbálok egy harmadikat. :)


Az 5+1-ből inkább 6+1 lett, de gondolom nem bánjátok. :) Írjátok meg melyik volt a kedvencetek, melyiket próbálnátok ki szívesen, illetve melyik az, amelyikkel már nektek is van pozitív vagy negatív tapasztalatotok! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése