2014. május 18., vasárnap

Daily Products - 1. rész

Kicsit beengedlek titeket a neszesszerembe és megmutatom nektek, hogy mi mindent használok én nap mint nap, melyek azok a a termékek, amiket szívesen tudnék ajánlani nektek is. Nagy részét kaptam a dolgoknak, de megpróbálom a lehető legpontosabb információkat és adatokat megadni róluk, hogy ha elnyeri a tetszéseteket, akkor ti is be tudjátok szerezni őket. :) 

Mivel 10+1 termék bemutatását tervezem, ezért két részre szedtem a dolgokat és két részből álló folytatásos cikkben írom meg nektek a tudnivalókat. Essünk neki! :)

Kezdeném az egyik személyes kedvencemmel, a tusfürdővel. Még karácsonyra kaptam és kis idővel ezelőttig még a ládikámban pihent, amíg a másik tusfürdőim elfogytak, így csak most került sorra. Az Oriflame Chocolate Dream habfürdőző terméke és isteni csoki illata van. Nem pusztán csoki, hanem csokipuding! Az állaga is illik a koncepcióhoz, a színe viszont kicsit elüt, inkább narancssárgásnak mondanám. De kit is érdekel, ha fürdés után olyan az illatod, mint egy csokis muffinnak? :) Imádom!


Hajmosásra nem a "testvérét" használom már, az a flakon már rég kiürült, de a balzsam szerencsére még életképes és minden hajmosáskor ezt használom. Nagyon szeretem a fekete tubusos Schwarzkopf termékcsaládot, amit nagyon sérült hajra fejlesztettek ki. Az én hajam viszonylag egészséges és szép hosszú, dicsérik is, de én tudom, hogy a vége - vágás ide vagy oda - mindig kicsit töredezett, ezért minden hajmosáskor egy diónyit nyomok a hajvégeimre, 15 percet rajtahagyom és aztán lemosom. Szuper selymes és finom illatú lesz a hajam egy jó ideig. Visszaragasztani nem tudja a töredezett hajrészeimet, ilyen irreális elvárásaim nincsenek is felé, de úgy érzem, kevésbé sérülékeny a hajam, mióta használom.


Térjünk át a szájápolásra. Itt két terméket tudok nektek bemutatni. Az egyik az új fogkrémem, amit nem rég, kb. 2 hete vettem a dm-ben, ha jól emlékszem. 1300 Ft körüli áron kínálják mint fogfehérítő fogkrém. Sokat gondolkodtam, hogy melyiket vegyem meg, néztem véleményeket is az interneten, és úgy döntöttem, egy próbát megér. A leírása szerint a fehérítő formula egész nap  aktív marad a fogakon - én úgy vélem, ez max. az első étkezésig tarthat fogmosás után. Az elszíneződéseket távolítja el, tehát a fogunk természetes fehérségénél nem ad fehérebb eredményt, de a fogfehérítésem útján elindulva szerintem kezdésnek jó kis termék. Az íze nem rossz - természetesen nem megenni kell. Szeretem azt hinni, hogy "működik", ezért én látok változást, szóval meg vagyok elégedve vele.


A másik szájápolási termék, amit nap mint nap használok, azt szintén a dm-ben szereztem be, egy saját márkás termékük. Egy alkoholmentes szájöblítő, ami erősíti a fogínyt és ápolja a szájnyálkahártyát. Én világ életemben a jó erős rágókat szerettem, és ebben is van ám "kakaó". Szuper frissnek érzem utána az egész arcomat, nagyon szeretem. Fél kupaknyi öblítőt kell 30 másodpercig öblögetni a szájban, majd kiköpni. lenyelni tilos! Nem kell nagy fejszámolást végezni, hogy rájöjjünk, egy ilyen 500 ml-es flakon jó sokáig elég lesz még. Tényleg nagyon tudom ajánlani mindenkinek, főleg aki ínyproblémákkal küzd. 


Mai utolsó bemutatásra szánt termékem a dezodorom, amit szintén pár napja szereztem be. Én az Auchan-ban, vettem, de természetesen az összes drogériában és szupermarketben beszerezhető ez a Fa dezodor. Nem keresem szándékosan a pink színű termékeket a polcon, de ez most hazajött velem. Tilos vagy sem, én mindig meg szoktam illatozni ezeket a termékeket a boltban, hiszen nem szeretnék egy rossz illatú dezodorral hazajönni. Egyből elnyerte a tetszésemet. Finom, kellemes virág illata van - tökéletesen passzol a tavaszhoz ( már csak az időjárásnak kellene passzolnia és gond egy szál sem lenne).


Legközelebb a maradék 5+1, kis kiszerelésű terméket mutatom meg nektek, amit a mindennapok során használni szoktam. Írjátok meg melyik volt a kedvencetek, melyiket próbálnátok ki szívesen, illetve melyik az, amelyikkel már nektek is van pozitív vagy negatív tapasztalatotok! :)

3 megjegyzés :

  1. Örülök ennek a cikknek, csupa olyan dolgot mutattál be, ami érdekelt! : )) Az Orifalme habfürdővel én is szemeztem tavaly, végül nem vettem meg. Hátha majd az idén is lesz ilyesmi termékük, a Baleás csokis tusfürit is úgy szerettem.
    A fogkrémnek kifejezetten örültem, hiszen én is most akarom egy kicsit feltuningolni az eredeti fehérségüket a fogaimnak, ugyanis a zöld tea kicsit megtette hatását. Még nézelődök mik vannak a boltok polcain, de örülök, hogy leírtad a véleményedet! : )

    És most akarok visszaállni a Fa deókra és te vagy a harmadik, akinél leírást olvasok róla úgyhogy én nagyon örülök ennek a posztnak!! : ))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál! :) Örülök, hogy hasznosnak találtad a bejegyzést! :)

      Törlés
  2. Szájvízből mindig alkoholmentest kell venni, ezt mondta egy kedvenc fogorvos cimbink. Mióta tudjuk ezt, azóta csak Lacalut-ot veszünk, előtte lelkesen lötyböltük a szánkban a Listerinte-t (ami egyébként hosszú távon furán "kikezdte" mindkettőnk ínyét, ezért is kérdezett rá a pasi a haverjánál. De most már tudom, h DM saját márkásból is van ilyen, meg fogom lesni legközelebb! ;)

    VálaszTörlés